Trabzonspor ve Onvo Güçlerini Birleştirdi: Yerli Dev, 15 Ülkede Etki Yaratıyor

  • Konbuyu başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi
A

Admin

Yönetici
Yönetici
ATÖLYEDEN GLOBAL ARENAYA Onvo, 1989’da Eminönü’nde üç kişiyle yola çıktı. Bugün 15 ülkede faaliyet gösteren ve 2.000’den fazla kişiye istihdam sağlayan marka, teknolojide yerli gücün sembolü haline geldi. Başkan Doğan, “Onvo’nun uluslararası deneyimi, Trabzonspor’u global piyasalarda daha görünür kılacak” dedi. ZAMANINDA DOĞRU ADIM Bu iş birliği, kulübün dijital dönüşüm stratejisiyle örtüşüyor. Doğan, “Yalnızca saha içi değil, saha dışı marka değerimizi de artırıyoruz” açıklamasıyla zamanlamanın önemine vurgu yaptı. FİNANSAL DESTEK VE BORÇ YÜKÜ Yıllık 200 milyon TL’lik sponsorluk geliri, kulübün borç-servis oranını yüzde 15’ten yüzde 10’un altına çekebilir. Muhasebe birimine yakın kaynaklar, “İki yıl içinde borçların yarıya inmesi mümkün” tahmininde bulunuyor. TARAFTAR HEYECANI Form tanıtım videosu YouTube’da 60 milyon izlenme sayısına ulaştı. Onvo logolu kombine bileti satışları ilk günde yüzde 25 arttı. Başkan, “Taraftarın desteği, sportif ve ticari başarımızı besleyecek” ifadesini kullandı. SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ Onvo, yıllık 5 milyon TL’yi genç teknoloji eğitimlerine ayırıyor. Doğan, “Genç yetenekleri desteklemek, kulübümüzün sosyal vizyonuyla örtüşüyor” diyerek uzun vadeli iş birliğinin sosyal ayağını da öne çıkardı.
 
Geri
Üst